Helgen

Helgen
Får ta hela helgen på en gång efter som jag började bogga idag..

Igår så började dagen med att man skulle upp 5 å åka till jobbet på en LÖRDAG men men det ger ju 300kr i timmer så det är rätt okay

Efter jobbet var det bara att åka och hämta farsan eftersom vi skulle in till min systers unge Vilmas dop.. sedan efter dopet skulle vi hem till min syster för att äta smörgåstårta å lite kakor efter de..

Tack vara de så har jag fått reda på en sak till som min kropp inte tycker jag ska äta så nu är listan:

¤ godis

¤ dricka

¤ pizza

¤ kakor

¤ och nu smörgåstårta

Alltså allt mat som är fet och onyttig :P

Det blev en rätt så lugn kväll eftersom jag var lite halvt trött la mig i sängen å kollade på mars attack på 3:an

Idag hade jag tänkt gå upp å träna direkt men men det blir ju inte alltid som man hade tänkt sig.. blev inte att jag tränade för än vid 2 tiden.. tränade inne idag å kollade på filen "A man apart" som jag inte hade set enligt movie collector.. men en bit in i filen kände jag igen den fast den är ju inte så dåligt så man inte kan se den igen..

Har fixat lite med bakhögtalare i bilen oxå så nu ser det lite bättre ut där bak i hathyllan
när jag är färdig med att skriva detta så blir de till att uppdatara lite foton på facebook eftersom jag hittade lite nya när jag kollade lite bilder på mina datorer. 

min systers spymaskin :P vilam som döptes
min syster unge vilma

Mina tankar

Har varit en rätt så tanklös helg..  men det är ju bra på ett sätt för de betyder ju att man inte har några tråkiga tankar ju :P

Fast jag tänkt på att jag måste gå vidare i mitt liv å få in i skallen att jag  inte är den fula ungen som jag har varit.. har lyckats att gå ner 50kg å fått en  hyfsad kropp men i mitt huvud så här jagfortfarande den feta ungen.. och så länge jag tänker på de viset så kommer jag bara att träna hårdare..  


Kommentarer
Postat av: z

Fan matte, du är inte tjock och ful! Och när du var tjockare var du ju inte ful heller!!! Bara för att du inte hittat rätt tjej än betyder inte det att du är ful! det betyder att världens tjejer är dumma i huvudet! klart att du ska träna mer om du vill, men gå inte ner mer!!!!

2008-09-01 @ 09:15:32
URL: http://greiners.blogg.se/
Postat av: Linda

Kul att jag syns där i fönstret..s

2008-09-02 @ 12:29:49
Postat av: matte

säger ju att du fortfarande finns kavar i mitt liv å tankar ju

2008-09-02 @ 12:33:24
URL: http://mittlivotankar.blogg.se/
Postat av: matte

tänk vad snabbt allt kan ändras nu är du inte det längre eftersom du inte vill vara de

2008-09-02 @ 23:20:10
URL: http://mittlivotankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0