03/12 en vanlig dag

upp å jobba som vanligt vid 5 tiden å gick hem 2..
det ända jag fick reda på idag var att jag ska ha linutbildning den 16 å att vi inte får något extra för att jobba den 2 vilket betyder att han vill att vi kommer å jobbar på en dag som vi redan får betalt för, tror han verkligen någon kommer att kom då.. chefer är roliga :P
sedan var det hem å träna å mitt i träningen så blev det strömavbrott så jag fick träna i mörker som inte var så kul..
fick reda på att de håller på att koppla in bredbandet oxå eftersom de ringde å frågade om numret..
så mycket mer har inte hänt förutom att man har kört lite GTA å kollat på simpsons å nu ska jag la fixa mina mackor tills i morgon å sedan sova kanske..

så natti natt på er.. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0