08/12 ny vecka igen

så vad det en helt ny vecka igen med sent skift så då hinner man inte med så mycket mer än att jobba å träna..
idag blev träningen direkt när man steg upp ur sängen eftersom Hanna fortfarande var kvar och så fick man ta frullen efter det i stället.. men det gick det med fastän det var lite halvt jobbigt att gå upp 8 å sätta sig å träna en timme när man knappt har vaknat..
efter träningen å frullen så körde jag hem Hanna och sedan var det bara att åka hem å hämta mat för att åka till jobbet efter det..
på jobbet var det som vanligt att de tre backarna som jag ska se till att de är fyllda med kort stod på högkant å var tomma som vanligt.. men men jag jobbar i mitt tempo å om det blir slut på kort får de andra ta upp det med darre d(chefen)..
vid 10 tiden så blev jag ensam i min grupp eftersom de andra två jag jobbar med gick hem lite tidigare.. fick stå ut att vara själv de sista 45 min som var kvar.. fast det gick rätt så bra..

det är la de som har hänt idag å nu är det dax att sova natti natt på er.. kram

föresten om ni har skrivit någon kommentar på något så gå tillbaka å kolla där om ni vill för jag brukar alltid lägga in en kommentar själv som svarar på eran :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0