16/12 utbildning idag

började med att jobba fram till frukosten för att sedan ha utbildning resten av dagen..
skulle få lära mig lean konceptet  som jag är ganska ointresserad av men alla på jobbet ska gå den utbildningen..
så från 8 till 15:30 satt vi jag å 8 andra och byggde med lego.. vi skulle lära oss att få fram ett bra flöde på de klossarna vi skulle bygga till våran fejkade kund.. kanske var lite konstigt att bygga med lego men vi fick till ett bra sätt att jobba på så kunde fick sina bitar.. var ju lite roligare att göra det än att jobba så de gick la bra..
å i morgon är det tillbaka till de vanliga jobbet igen :(
sedan när man kom hem var det de vanliga träna äta lite och sedan kolla på simpsons..
men nu ska jag sova så man är lite pigg till jobbet.. natti natt å kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0