17/12 halva veckan klar

har inte hänt så mycket idag mer än att man har jobbat som vanligt och så hade vi ett möte de sista för att kolla hur vi kan bli bättre i våran grupp.. det var la de ända som hände där..

sedan var det hem å träna som vanligt som fortfarande könns jobbigare än vad de brukar göra.. börjar nog bli lite slutkörd, tur att de snart är lite ledigt snart så man kan flytta så man inte behöver tänka på de..

efter träningnen så tog jag lite att äta och fixade lite mat tills i morgon och nu har jag kollat på simpsons i en timme.. det är den bästa timmen på dagen :)

men nu ska jag göra mig i ordning för att sova lite snart.. så natti natt på er kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0