18/12 julklapp från jobbet

fick inte gjort så många kort idag eftersom alla skulle bytas display på men dom är slut å får inte nya på ett tag.. på eftermiddagen kom chefen men våran julklapp ett presentkort med lite olika saker att välja på får la se vad man tar..

när man kom hem testade jag att ringa nr 0511-371314 men ingen svarade å det var la tur de för de är mitt nya telenr till mitt hus å där är ingen förhoppningsvis och så finns det ingen tele där än.. får man se när de kopplar in mitt internet oxå så man kan surfa där..

sedan var det dax för träning och efter det lite mat.. innan simpsons började packade jag ner lite saker som ska ut till huset, lite filmer och sådant och så fick jag min vardagsrums lampa idag.. allt de ligger i bilen nu eftersom jag ska åka dit efter jobbet i morgon å städa lite..

men nu är det snart dax att sova så natti natt på er kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0