2/12 planerat framtiden :P

jobbat å lite lugnt var de på jobbet men har fått reda på att man ska gå linutbildning någon gång snart annars var det som en vanlig dag på jobbet förutom att man gick hem 30 min tidigare så man skulle hinna till banken innan två där jag hade ett möte..
när jag kom till banken fick jag reda på att de skulle ta en hel timme å jag som redan var trött å kissenödig :P
men men det gick bra å nu har man planerat lite för pensionen.. shit att man ska behöva tänka på den nästan precis har börjat jobba, fast det är ju bara 42 år kvar till pensionen :P
sedan var dert hem å träna ett hårt pass å sedan ta det lugnt
kollade med Zandra å Jonas om de skulle vara med på nyår men de var reda uppbokade fast det blir att man träffar dem i helgen förhoppningsvis var ju ett bra tag sedan man såg dem :)
å nu ska man snart sova tror jag så natti natt på er.. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0