23/12 dagen innan julafton :)

så har man varit lite dålig på att blogga igen :p men men här kommer en sammanfattning om vad som har hänt.

i söndags så gick jag å Hanna upp rätt så tidigt.. efter en stund av vakenhet kanske 4 timar eller något sådant :P så bestämde jag mig för att göra de sista träningspasset för veckan å när jag var klar med det å duschat så kom Zandra å Jonas för att äta julmat och umgås lite.. efter julmaten blev det ett par rundor av BUZZ oxå viket Hanna vann båda gångerna..

på måndagen hände inte så mycket mer än att jag tränade och sedan packade ner lite kläder som jag skulle ha hos Hanna över jul och resten packade jag ner för att köra till fridhem.. innan vi åkte upp till Hanna åkte vi till hjulet i Vårgårda, det är en second hand affär där som bara har öppet en eller två dagar i veckan å alla säger att man kan hitt en massa saker där.. men jag å Hanna hittade absolut inget alls..

å vad har hänt idag då.. jo jag har gått med Hanna på stan när hon har köpt sina sista julklappar och sedan åkte vi mer när hennes farsa skulle julhandla.. allt detta tog nästan upp hela dagen.. å nu på kvällen så har man bara slappat lite..

men men nu kommer jag inte på något mer att skriva så här kvällen före julafton mer än GOD JUL på er och hoppas ni kommer ha en trevlig dag i morgon natti natt å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0