4/12 snart helg

jobbade som vanligt å där hände det inget speciellt, inte vad jag kommer ihåg iaf..
efter jobbet så åkte jag å hämtade ut mina nya bromsskivor till bilen å handlade lite.. får ta bild på dem i morgon å lägga upp dem här, kanske lägger upp bilder på hur det ser ut där jag jobbar.. Hanna var lite nyfiken på hur det såg ut där så har tagit lite bilder på den..
när jag hade hämtat dem så var det dax för träning kollade faktiskt på Shrek ett under tiden Eddie Murphy är så bra som åsna :P
sedan har det blivit en del GTA idag igen å nu är det simpsons.. fast snart är det dax för sängen så man orkar med den sista dagen på jobbet

så natti natt på er.. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0