7/12 glömt bloggande i helgen igen :P

får la börja med som var jobb fast vi hade inte så mycket att göra så våran grupp gick hem vid 12 istället :) var riktigt skönt faktiskt.. sedan åkte å fixade en julklapp till Hanna..
efter det så var det träning å efter det så var de redan dax för simpsons kl 8..
sedan blev det bara en lugnt kväll hemma med lite ps3 spelande, kul fredag eller :P

lördagen var jag å hela familjen på torget i Lidköping å kollade lite, å sedan fira Buddha hos Ida med lite fika å så fick han lite Silviakakor å lite lotter.. sedan åkte vi å lastade ut lite mer saker i huset å hämtade Hanna och åkte till Ida å fick i os lite mat..
sen fick Ida å Martin köra hem oss eftersom Johanna å Buddha hade med sig Harry så  vi inte fick plats  i deras bil..
när vi kom hem så körde vi lite buzz vilket jag vann :)  iaf första gången :P

å nu är det söndag å vi har kommit upp å fått i oss lite frulle å ska nog åka å handla lite snart så man får någon middag..
så får skriva mer i kväll om jag orkar :P

kramar


Kommentarer
Postat av: Martina

Längtar något fruktansvärt till Lidköping när du skriver om torget och allt. Synd att jag inte är anstäld i pappas företag då hade jag fått tillbringa 3 dagar per vecka i Lidköping, minst:)

ha det bra vännen, kram Martina

2008-12-08 @ 11:26:24
URL: http://icakvinnans.blogg.se/
Postat av: matte

det kan jag förstå.. du får la komma ner å hälsa på någon gång då :)

ha de bra du med vännen, kram Mattias

2008-12-08 @ 23:48:53
URL: http://mittlivotankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0