02/11 har varit upptagen

har inte skrivit något sedan onsdagen, lite dåligt av mig :P men har inte varit vid en dator sedan dess iaf inte så mycket så jag har hunnit skriva något..
börjar la med torsdagen som bara var träning å jobb.. men slutade faktiskt lite tidigare och åkte upp till Lidköping direkt ör att vara med Hanna.. 

sedan på fredagen så  sov vi rätt så länge till 12 eller något sådant.. för att sedan packa lite innan vi åkte till Ida å Martin.. fast innan åkte vi förbi en däck handlare i Saleby innan för att kolla på min fälgar jag har kollat på länge och lite vinterdäck.. fick ett pris på 20300 för 18 tums sommardäck med fälg och nya vinter däck.. innan jag bestämde mig så åkte vi till min syster och ställde min bil där eftersom vi alla skulle till Alingsås och fira min andra syster.. på vägen dit så beställde jag min fälgar och däck å bestämde att han skulle sätta på mina vinterdäck på lördagen medans vi var på Ikea..
hos Johanna var det fullt upp med massa folk å hundar.. blev faktiskt lite jobbigt ett tag tyckte jag.. senare på kvällen åkte vi hem till Ida å Martin för att sova eftersom vi skulle åka med dem till Ikea..

en dag på Ikea började med att ta lite fika när man kom dit för att sedan gå på ovanvåningen å kolla på lite möbler till mitt nya hem.. hittade en snygg tvbänk å ett dvd ställe och ett vitrinskåp.. de var la de stor sakerna som köptes den dagen.. när vi hade kollat klart där uppe så var det dax att få i sig lite riktig mat innan man gick ner å fyllde på med lite andra småsaker som saker till köket å några lampor.. allt som allt gick de på 9500.. så det blev ingen bilig helg med däck köp å Ikea.. på kvällen så kollade vi på film med Ida å Martin.. gjorde det dumma köpet att jag köpte lite godis till filmen.. var nog ett år sedan jag köpte lösgodis.. men det var riktigt dumt att göra det för när jag hade ätit lite så mådde jag så dåligt.. så nu blir det inget mer godis när jag vet hur jag mår :) när filmen var slut åkte jag å Hanna hem till henne för att sova..

idag har det varit lugnare.. sov till 12 igen :P å sedan åt frukost och tog en dusch för att sedan gå till elgiganten för att kolla lite priser på kyl å frys som jag behöver.. när vi kom tillbaka så fick vi smörgåstårta och so gick vi å la oss i sängen som gjorde så jag råkade somna :P så när jag vakande vid 6 tiden så var det bara att vakan till och sedan åka hem :( gillar inte att göra det men börjar ju tidigt i morgon..
när man kom hem så blev det lite träning eftersom jag inte har tränat å några dager och sedan fixade jag lite frulle tills i morgon å nu ligger jag i sängen å skriver
fast nu är det dax att sova s vi hörs mer i morgon

natti natt på er sov så gott.. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0