03/11 vanlig dag på jobbet

så var det en ny vecka på jobbet igen.. fast idag kom jag faktiskt försent till jobbet men jag har en bra undanflykt att jag trodde maxiden var över fast det är den ju inte för än nästa vecka :P
sedan fick vi reda på vilka nya grupper det blir på jobbet å jag får byta skift och så kommer jag inte med någon får den gruppen jag är med nu som är lite tråkigt men men finns la inget man kan göra åt de..
efter jobbet så fixade jag nya lampor till bilen och hämta mina dvd skivor som hade kommit idag..
sedan blev det träning och få i sig en macka.. å nu har jag spelat lite poker och övat in för helgen men det gick inte så bra fick bara  låga kort :( hoppas det går bättre på lördag, men jag kom ju iaf tre idag av 10..och så har jag beställt en servis från halens och en lampa att ha i vardagsrummet och en kökslampa

men nu ska jag fixa mat tills i morgon å sedan sova är ju tidig morgon i morgon..
natti natt på er.. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0