05/11 i tid idag

tja på er är i tid att skriva här idag så man inte kommer på precis innan man ska sova att man inte har skrivit något..
fast det skulle la inte göra så mycket för ni som läser den har nog märkt att man inte gör så mycket mer på vardagarna att jobba å träna.. är ju nästan det enda man hinner med tragiskt nog..
skulle så gärna vilja vara lite med min Hanna oxå, fast jag hoppas att de blir bättre när man flyttar upp närmare henne..

idag är det som vanligt jobbat å sedan tränat.. har funderat på att öka upp träningen lite så man bygger muskler.. har inte så mycket fet mer att bränna, har gjort en riktigt mätning på sportlife och då fick man reda på att man ligger på gränsen till för lite fett på 8% så nu får man sattsa mer på muskler istället..

efter träningen så körde jag lite mer poker fortfarande fake pengar som gör så de bettar konstigt så nu ska jag sätta in lite å spela för riktiga istället..

men det kommer in mer i morgon nu ska jag spela lite å sedan sova är ju fortfarande att gå upp 04:20 :(

ha det bra allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0