11/11 helgens händelser

så nu ska jag äntligen skriva vad som har hänt sedan lördagen

Lördag:
nu ska man försöka komma ihåg vad man gjorde först innan man åkte iväg men det gör jag inte riktigt.. men det var la inte så mycket mer än att duscha å äta frukost för att sedan bli körd till herrljunga där de andra var. sedan tog vi tåget in till gbg och gick till hotellet vid cosmopol för att lämna väskorna innan vi gick in på Bambo och fick i oss lite mat..
sedan var det upp till rummen igen för att förfesta lite innan vi gick ner till cosmopol..
när vi kom ner dit så fick vi en rundvandring och sedan började våran pokerskola som vi hade bokat för att lära oss alla reglar innan vi spelade den riktigt turneringen som vi skulle vara med på..
vid 6 tiden så började den och det började lite dåligt för mig tyckte jag.. men efter 1 1/2 timme sp var det en lite rast på 10 min och då fick jag reda på att vi var bara 2 st kvar från vårat jobb på den turneringen så det var la bra iaf.. sedan när det började igen å man hade spelat en stund såg man hur den sista spelaren från mitt jobb åkte ut så nu var det bara jag kvar från jobbet.. jag lyckades faktiskt hålla mig kvar rätt så länge tycket jag.. med tanken på att det var första gången man spelade live så och att de andra runt borde vad med på rankinglistan på cosmopol.. så när jag åkte ut efter 3 1/2 timme så skulle vi äta trerätters på cosmopol så jag åkte ut i precis rätt stund ändå :P
när vi hade ätit upp så var de andra trötta på att spela upp sina pengar å vi gick tillbaka till hotellet för att sedan gå ut på avenyn.. vi var inne på lounge till kl 4:00 när det stänge för att sedan försöka få med alla hem igen så vid 5 tiden så låg man i sängen på hotellet för att sova lite innan man skulle upp igen..

Söndag:
började men en hotelfrukost vid 10 för att sedan ta med sig sina saker och gå till stationen å ta 12 tåget hem..
när jag väl var hemma vid 13 tiden så var det bara att packa om för att sedan äta lite och efter de åka till Lidköping för att vara med Hanna lite.. blev en rätt så lugn dag med henne som var rätt så skönt fast det blev lite sent i säng iaf.. sov nog vid 3 tiden..

Måndag:
var mest bara att vakna å ligga å mysa lite innan man var tvungen att åka hem :(
hemma så var det bara att fixa mat att ha med sig och sedan ta en macka innan man åkte till jobbet..
kände verkligen inte för att jobba.. var så trött efter helgen med så lite sömn men jag klarade hela dagen för att sedan åka hem å sova..

idag:
idag så gick jag upp å åt frulle för att sedan träna lite och ta det lugnt innan jobbet.. gjorde lite mat att få i sig innan man åkte oxå.. på jobbet gick det rätt så bra idag faktiskt.. fast jag tror jag har blivit lite sjuk igen för det känns som man kallsvettas lite ibland.. hatar att inte vara helt frisk men man får la hoppas att de går över.. ska la sova nu så man kanske blir frisk tills i morgon..

natti natt allihopa.. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0