15/11 lite nya tankar :(

I freddags hade jag kunnat jobba om jag hade velat med det orkade jag inte, istället var jag hemma och tränade för att sedan åka till min älskade Hanna.. innan vi åkte hem till mig igen så åkte vi förbi min syster och åt tacos och sedan plockade ordning de sakerna vi köpte på Ikea till vårat hus/lägenhet.. kan lägga upp några bilder på de i morgon om man får bilderna som Hanna tog..

Idag så har vi inte gjort så mycket fast lite har man fått gjort.. vi frostade av frysen och sedan gjorde vi en cheescake som blev riktigt god.. sedan har jag gjort bort mig som jag brukar så det har blivit lite pratande med Hanna om de men vi behöver inte gå in på exakt vad det var förutom att jag är jävligt ledsen för att man gör så..

Fast nu kommer vi in på lite vad som händer i mitt huvud på något sätt för de vi pratade om lede till något helt annat som det egentligen inte skulle göra.. för det var ju inte mig hon skulle bli ledsen för det var ju jag som hade gjort fel, men på något sätt kom hon in på att man inte mådde så bra..

Kom fram till att jag fortfarande är rätt så fuckad upp i huvudet hur jag tänker om mig själv å jag kommer nog aldrig komma tycka om hur jag ser ut inte som jag känner nu iaf.. Även att jag bara har 8% fett på kroppen som är det under gränsvärdet vill jag ha bort mer så att man ser ut som alla andra som är på tv.. Okay jag vet att man kanske inte ska jämföra sig med dem men jag gör det ändå..  sedan är jag inte så stolt över mig själv att man alltid gör fel.. sedan är det en sak till som gör så att jag mår riktigt dåligt som jag inte har sagt tills så många och känner att jag måste säga det och göra något åt de för de förstör mitt liv eftersom jag tänker på det hela tiden.. Det är pga av en viss skåning att jag har de hon har inte gjort hela men en stor det.. och det är att jag har 75 000kr i lån på csn eftersom jag har tagit lån för att komma ner till henne och köpa saker och betala resor till henne när jag var tillsammans med henne.. Mår inte så bra när jag tänker på att jag har det och inte fått ut något av de eftersom jag aldrig gick färdigt skolan.. Har aldrig känt att jag har kunnat säga det till min familj eftersom de nog redan tycket att jag bara ger upp hela tiden å vad skulle de då tycka om det fick reda på att man hade lån på så mycket..  Det var därför jag gick så länge i Skövde innan jag hoppade av också för jag ville ju ha ut av de även att jag absolut inte kände att det var något jag ville läsa..

Fast nu hoppade jag ju av iaf hade bara mått dåligare om jag läste något för att göra andra stolta över mig.. känns verkligen som om man inte har lyckats med något på de 23 åren man har levt att man alltid har varit den som har klantat till de och inte gjort färdigt något.. hoppas man kan göra sin familj stolt någon gång innan man försvinner och inte alltide är den som slänger bort sitt live..

Tyvärr så när jag skriver detta så kommer de tankarna om en enkel lösnig tillbaka..

Sitta gången jag träffade Linda så prata vi om de och enligt henne så är man bara självisk om man gör det å det kanske man är för att man kanske sviker en massa folk.. Men om man ser det som jag såg det då så varför ska man tvingas leva för att andra ska må bra när man skälv mår skit och absolut inte har något att se fram emot.. okay de andra kanske mår så bra i några år om man gör det men är det ett bra argument att man själv ska må dåligt i 70 år eller något sådant.. jag tycker det är synd att folk trycker ner på dem som har gjort det, det kanske är tråkigt att de har gjort de men de har la en egen vilja ska man inte gör det som känns bra för sig själv och inte bara försöka vara någon annan för att de andra ska må bra.. Fast jag vet ett det kanske hjälper om man pratar om det med något så kanske man inte behöver gå så långt.. men men det är bara vad jag tycker och det finns la bra argument till varför de som har självmord är dåliga personer också men man får ju ha sina åsikter eller

Ne nu måste jag sluta skriva det gör ju en inte gladare precis fast det kommer nog kännas bättre när jag ha gjort de så jag inte behöver ha det i mig längre även att de inte kanske är allt som har kommit ut nu


Men ha det så bra allihopa

Och Hanna jag hoppas du vet att jag Älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Du missuppfattade mig nog lite eller de va inte riktigt så jag menade i alla fall. Klart jag förstår att du ibland ser de som en lösning jag ville bara få dig att förstå att de är inte lösningen. Jag vill att du ska må bra o ha ett toppen liv med mycket lycka o fest. Tyvärr så hade jag precis fått ett sms på rop om hjälp från en kille, jag vet inte om han gjorde den här gången eller om han fortfarande lever. De va därför de kanske blev lite fel sist. Jag önskar verkligen du blir nöjd med dig själv o önskar dig all lycka i världen för de är du värd. Kram/Linda

2008-11-15 @ 23:09:26
Postat av: matte

okay det gör inget fick ju mig att tänka lite å jag tror faktiskt chansen att jag själv gör det är rätt så liten.. men jag kan först varför andra gör det.. det hoppas jag oxå att man får å det blir la bättre..

då kan jag förstå att du inte ville att jag oxå skulle tänka så, men kan säga att de var bra att prata med dig då :)

önskar jag med å hoppas du oxå har det bra

kramar tillbaka

2008-11-16 @ 00:08:44
URL: http://mittlivotankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0