17/11 måndag igen

då var det dax att gå upp vid 5 igen för att åka till jobbet.. fick reda på att de inte ska fixa om grupper nu eftersom de sak få i ordning på de andra innan de börjar med våra.. sedan fick vi reda på att man måsta jobba över eftersom det finns en massa att göra. så nu blir det övertid hele veckan.. men inte idag eftersom Hanna var hemma hos mig och väntade
så vid två tiden var det bara att åka hem så man kom hem till Hanna.. innan vi åkte till Lidköping för att lämna Hanna så tog man lite mat och när man kom hem vid 7 igen så fixade jag maten tills i morgon och så bestämde jag mig för att inte träna idag för jag är så trött och att kl är så mycket. så nu ligger jag å kollar på simpsons bloggar och ska sova snart tror jag

så natti natt på er.. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0