19/11 vanlig dag på jobbet

gick upp 5 å åkte till jobbet som vanligt och där var ingen förändrig lika stressigt som det har varit de senaste veckorna nu.. med det blev ingen övertid idag orkade inte med det..
när jag kom hem så blev det träning men jag var lite dum.. är inte allt för bra att köra ett hårt pass på roddmaskinen om man inte har ätit på några timmar.. mådde inte då bra av träningen men klarade hela passet iaf :P
sedan gjorde jag mat tills i morgon och tog en macka efter träningen..

efter det så körde jag farsan till sjukhuset i Alingsås för han skulle röntga sitt ben hos morsan och då snackade jag till mig att hon skulle ta bild på mitt knä oxå är ju något fel på det gör så JÄVLA ont när jag springer så man nästan får gå på smärtstillande när man ska göra det.. men när de hon hade tagit bilden så hade läkaren hon skulle visa den för gått hem.. eftersom jag inte hade någon remis så kan hon ju inte visa den för vem som helst utan får ta det med någon som kan ta det vid sidan av.. får la se vad hon har å säga när hon kommer hem i morgon om det såg något fel..

å nu är man hemma igen å ligger i sängen å kollar på någon film på 6:an men ska nog sova snart så natti natt på det allihopa å kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0