20/11 2 månader med min älskade Hanna <3

har inte hänt så mycket idag jobbat som vanligt å det var lika stressigt idag.. på vägen hem kom jag på att min bil är riktigt smutsig så det blev att tvätta den lite snabbt för att sedan träna och tvätta sig.. å när man blev färdig med det så kom morsan hem.. så då blev det att vi åkte till frissan direkt.. på vägen dig så fick jag reda på att den läkaren som skulle kolla på mina bilder hade gjort de och fixade till så en ortoped ska kolla på dem istället eftersom det var något med knät så jag får la se vad som händer med det..
när man var hemma igen så fixade man lite frulle tills i morgon och sedan blev det simpsons å lite zappande innan jag kom igång med bloggandet..

men nu är det dax för sängen som jag redan ligger i så natti natt på er å sov så gott.. kram
om ni känner för det får ni gärna lämna en kommentar :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Du ska veta att jag alltid är här inne o klampar runt =)!! Skönt att du har nått eget snart..tack för väckningen i morse s..fast jag får skylla mig själv som har msn på o datorn bredvid i sängen..Hade toppen vännen! Kram

2008-11-20 @ 23:15:59
Postat av: matte

haha okay då vet jag ju iaf en som är inne här.. när ska man få adressen till din blogg då så man kan läsa den? :P japp det ska bli skönt att snart få de :)

sorry för de men du sa ju att du redan var vaken ju :P får skicka lite senare på dagarna istället då :) Ha det riktigt bra du med!

Kram

2008-11-22 @ 19:09:15
URL: http://mittlivotankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0