22/11 nu är det snö igen :P

börjar med fredagen som var jobb å massa att göra där så de var lite stressit som vanligt.. efter jobbet åkte jag till vara för at hämta upp Hanna som kom med bussen ditt lyckade köra inne på buss området eftersom GPSn vidas den vägen så de blev lite arga på mig.. men men har man ingen skyllt hur man kommer till stationen så får la de skylla sig själva :P tror inte stod någon skylt att man inte fick köra där eller så litade jag bara på GPSn för mycket fast det stod ju när jag åkte från jobbet att jag inte kunde komma till målet med bil men de kommer man ju inte ihåg efter 20 min å när man bara vill komma fram till Hanna ju :P haha så nu kan jag inte åka till vara mer eftersom man har skämt ut sig där...

när man kom hem så blev det lite träning men glömde nervarvning så är lite stel i benan nu.. sedan blev det duschen en lång stund så varmvattnet tog slut för de andra som skulle duscha innan vi åkte till min kusin som fyllde år..
det är alltid lika kul att vara där...... eller INTE :P brukar vara jätte segt att sitta där å lyssna på när alla snackar om vad bönderna runtomkring har för sig.. visst låter det kul :P 

men vid 23 tiden åket vi hem till mig å plockade lite för att sedan åka till Hanna som tog lite längre tid än vanligt för det snöade ju ;) å inte lite heller på en del ställen så såg man ingen ting för all snö som kom ner..
bildbevis på att det snöade fast det blev inte så mycket på marken:


i dag har vi inte gjort så mycket blev att vi sov till 12 eller något sådant :P var riktigt trött
när vi kommit upp och ätigt en stor frulle så skulle vi hjälpa Hannas mormor att städa hennes hus som hon har sålt men det blev at vi ställde in tv i hennes lägenhet och fixade kanalerna istället..
sedan åkte vi till dressman och fixade nya finbyxor till mig som jag ska ha i morgon när Lukas ska döpas och jag ska vara fader till honom. så eftersom jag ska stå där framme och hålla honom behövde jag finbyxor å de jag hade hemma var för stora har ju inte använt dem sedan jag tog studenten å sedan dess har det ju hänt lite med mig :P

sedan var det hem till Hanna igen å dax för att fixa lite kina mat och nu ska vi kolla på film så jag bloggade lite innan eftersom det inte kommer bli något bloggande efter den så natti natt på er.. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0