1/10 min månad

nu är det oktober igen å inte så långt kvar tills man är 23 bara 20 dagar

men vad har man gjort idag då lite produktiv har man varit.. gick upp vid 8 å åt frukost för att sedan gå ut å gå en väldigt kort sväng innan dhl kom med mitt paket så då var det bara att väna å gå tillbaka.. måste ha gett rätt så bra vägbeskrivning eftersom de hittade direkt..

nu var det bara till att sätta igång å fixa ihop sin roddmaskin som man hade fått tror jag klarade det under en timme faktiskt :P men tyvärr så blev det inget test av den idag eftersom man nog inte är riktigt frisk, men i morgon blir det de även om sjukan inte är riktigt borta.. känner mig lite slö har ju inte tränat sedan i måndags.. fick bli en promenad till innan man åt lite soppa å åkte till jobbet.

väl där så kunde man inte stämpla in längre eftersom man inte är manpower länger å inte fått reda på de nya numret..
efter någon timme eller två så kom chefen men mitt anställningspapper å numer så man kunde stämpla in så nu är man officiellt anställd på ascom.. har till och med fått beställa tröja idag, får la se när de kommer..

dagens klantigheter har varit att man har limmat fingrarna igen fast inte lika mycket som det blev igår.. men man har oxå satt en 400 graders lödspets i fingret som dessutom var sönder så någon svart sörja rann ut.. så nu är det ett lite hål i fingret.. med det är la inte de farligaste, gjorde det för några timmar sedan å det svider fortfarande i hela fingret.. har en aning om att det svarta i lödspetsarna inte år så bra att få i sig :P får la se om finger är kvar när man vaknar :P HAHA

fast nu är det snart dax att sova natti natt på er.. kramar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0