12/10 ullareds helg

blev inget skrivet igår eftersom vi var i Ullared.. fast jag hade ju kunnat skriva, hade ju med datorn men orkade inte när vi var klara där.. vi hade två 4bädars stugor så i den ena så sov min syster med kille å mina päron och i den andra jag å Hanna å Zandra å Jonas som vi övertalade till att stanna.. så det var fult upp på kvällen med att terra Johanna å farsan så det var därför man inte han skriva.. inne i Gekås så var det fullt med folk på lördagen så då orkade vi inte gå så länge..
blev bara ett par mysbyxor å två tjocka tröjor..
höll nästan på att glömma att efter vi hade ätit mat i stugan så kunde inte Johanna hålla sig längre så då kom det fram att packet till mig :) en vattenkokare som jag har kollat lite på.. så tack till er alla..

på söndagen hade vi tänkt att vara där när de öppnade så kanske det skulle vara lite mindre folk där.. å faktiskt så var det de.. behövde inte trängas så mycket å hittade lite mer kläder till mig å två simpsons boxar.. sedan kollade vi på lite kläder till Hanna.. för att sedan börja bli trötta igen å gick igenom de sista lite snabbt så man kunde komma ut där ifrån..
efter en lite snabb fika så gick vi till netonnet å skaffade en ny mobil till mig eftersom den gamla börjar bli dålig å så ska jag ha en med comviq på så Hanna kan smsa mig..

så allt som allt blev det nog köp för runt 6000 kr tur att man får bra lön :P

på vägen hem stannade vi till hos Johanna å budda å spelade lite wii golf å sedan blev det hemma och äta pannkakkor som är så gott..

å nu är man helt slut å ska nog sova snart ska bli så skönt :)
natti natt på er alla.. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0