16/10 långa dagar

han inte å orkade inte skriva blogg igår nu när det är maxtidpå jobbet vilket gör att man kommer hem å är i sängen vid 12 å då orkar jag inte skriva något kollar bara lite på facebook å mail å smsar lite med Hanna..

men idag ska jag skriva iaf.. igår så tror jag inte det hände så mycket mer än träning å jobb kommer inte ihåg något annat iaf..

och idag har det blivit samma fast lite mer stressigt eftersom vi börjar tidigare på onsdagar..
men en jobbig sak som hände idag var att jag märkte att min mp3 spelare vägrade att starta helt laddskärmen kom bara upp å sedan stannade den. funkade inte att köra den i felsäkert läge heller å inte koppla den till datorn för att formatera den.. fösta tanken var fan vad jobbigt att den inte funkar.. men när jag åkte till jobbet så lät jag den ligga med boot skärmen igång å se om den hade startat när jag kom hem.. men det hade den inte batteriet hade tagit slut istället å när jag satte i laddaren å startade den så gick den igång helt.. vet inte vad det var som var felet men nu funkar den igen iaf.

på jobbet har jag lyssnat på pod deluxe istället är lite roligt faktiskt men avsnitten börjar ta slut nu å det gör min pigghet oxå så jag ska nog sova nu.. natti natt på er å ha det så bra.. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0