19/10 helgens blogg

Lördagen började med träning eftersom det inte blev någon på måndagen å måste ju ha gjort mina fem pass per vecka ju annars blir det inte bra.. Dissade att vara med Hanna för att kunna träna kändes jätte dumt men måste ju hålla igång träningen, speciellt nu när man har ätit lite tårta.. Kanske får lägga på ett pass nästa vecka pga tårtan å kakorna å så har man kanske börjat bli sjuk, hatar att vara de blir så jobbit att träna då man mår riktigt pissigt men man kan inte hålla upp iaf får stå ut även om veckan kommer att vara riktigt jobbig..


Men åter till vad man gjorde mer på lördagen.. Efter träningen så blev det lite fika med Ida å Martin innan de åkte in till Alingsås dit vi skulle senare oxå.. Men först skulle Hanna komma till mig så hon oxå kunde åka med å kolla på ljus i Alingsås.. Så på eftermiddagen kvällen så åkte vi in å åt korv å bröd innan vi gick ut å tittade på de..
Här är en bild från Alingsås som jag tog:


Sedan blev det fika hos Johanna med tårta å efter det var de hem till sängen å sova..

idag har det inte hänt så mycket faktiskt fixat lite nya buzz spel å sedan tagit ett bad.. Sedan så kom de å hämtade Hanna å då blev det jätte tomt å ensamt :( älskar verkligen att vara med henne, behöver inte göra något speciellt kan bara ta det lugnt å ändå ha det trevligt.. sedan kom mina systrar med deras killar hit oxå en lite stund..
 nu har man gjort i ordning allt å fixat mat tills i morgon och är nog dax för sängen börjar 30 min tidigare i morgon :( får se hur trött man är..

natti natt på er å ha det bra.. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0