22/10 en förjälvig dag :P

vaknade upp med jätte ont i halsen å mådde inte alls bra.. tvingade i mig lite flingor innan jag åkte till jobbet å vägen dit blev inte bättre.. fick ett rådjur i fronten, knuffade bara till de lite men av den hastiga panikbromsningen så flög min mp3 spelar å mat omkring i hela bilen.. kände att de kommer att bli en super bra dag :P eller inte.. när man kom till jobbet å skulle börja repa (reparera) korten så fick jag inte igång programmeringen å då blev jag ju ännu gladare.. löste sig med att starta om datorn, som inte hade varit så farlige om det inte tar en halvtimme för den att starta upp..
sedan fick la resten av dagen rätt så bra med tanken på att man var sjuk å mådde illa.. vi fick oxå reda på att vi ska jobba 4 timmar extra plus den halvtimmen vi redan jobbar extra.. så nu är det maxmax tid..
tror inte detta kommer hjälpa så mycket med tanken på att man bara blir ännu mer omotiverad till att jobba å har fortfarande inte fåt reda på om man ska jobba lördagen eller inte, skulle de inte kunna planera lite snabbare..

när man väl var hemma så tog man lite att äta å sedan la sig i jacuzzi en timme och en powernap på en timme som blev 2.. å nu skriver man här innan man ska fixa mat tills i morgon å sedan sova.. jag hoppas att i morgon kommer bli en bättre dag

så natti natt på er...kram
å Förlåt Hanna att jag inte har svarat så mycket idag :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0