28/10 var ett tag sedan

får la börja  med att berätta vad som har hänt i helgen som kanske inte har varit så mycket.. jobbade på lördagen  för att sedan hem å äta lite innan man åkte till sin älskade Hanna.. tyvärr så var vi sjuka båda två så det blev inte så mycket gjort mer än att ta det lugnt.. men jag fick två presenter av henne ( själv tycker jag att en är tillräkligt mycket ska ju inte lägga ut en massa pengar på mig ju :P fast det är alltid roligt att få det å uppskattar dem verkligen).

sedan var det söndagen som inte hände så mycket på heller.. nu kanske detta låter tråkigt men det är de inte det kan vara skönt att bara ta det lugnt med någon man tycker om.. fast vi var faktiskt ute å köpte mer köttfärs till tacosen som blev över i från lördagen.. å efter det så var det dax för mig att åka hem igen :( eftersom det är jobb på måndag..

på måndagen började man med att gå upp vid 8 å att ta lite att äta för att sedan försöka må så bra så man kan träna lite.. så jag satte mig och fixade lite film innan jag satte mig och rodde en timme.. efter det så var kl rätt så mycket så det var bara att ta lite och äta för att sedan åka till jobbet.. där hände la inget så speciellt mer än att de fortfarande är maxtid..

men det känns som om jag tappat lite skrivning om mina tankar, får försöka bli bättre och skriva lite mer om dem igen.. får tänka på de under dagen och se vad man kan skria om dem när man kommer hem..

ha en bra dag allihopa.. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0