3/10 ledig fredag

Kommer knappt ihåg vad jag gjorde igår men jag tror det började med att man gick upp å fixade frukost å sedan tränade lite över en timme på roddmaskinen.. enligt den så är man super fitt om man kollar hur snabbt man får ner pulsen efter att man har tränat, från 174 i puls till 95 på under en minut det ska vist vara riktigt bra. det visar iaf att träning ger resultat :)
fast nästa gång jag tränar ska jag inte ha skor på mig, de gjorde så jag fick vattenblåsor på hälarna vilket inte är så skönt..
vad hade man för sig sedan tror inte de var så mycket tog det lugnt och åt lite mat innan man åkte till Lidköping för att hämta Hanna för att sedan åka tillbaka hit..
skulle fixat egen pizza men när vi kollade upp receptet på degen så skulle den stå en timme å så länge kunde vi inte vänta var ju hungriga nu ju se det blev köp pizza (jag ska ju inte äta sådant får bli extra mycket träning nu så man får bort de igen). sedan kollade vi lite på cuju å sedan tog vi ett varmt bad kanske lite för varmt :P kunde vara i badrummet..

sedan blev det sängen å lite massage å sova så det blev inget bloggande igår så fick skriva de nu istället..
med Hanna lekandes med min mobil å försöker ta kort.. detta blev resultatet så här ser man ut just nu (vill bara påpeka att man ska klippa sig idag det ser ju förjävligt ut :P )


får lägga upp en bild i nästa inlägg när man år klippt så får ni se skillnaden

men nu är det dax att göra sig iordning å åka in till Alingsås.. ha det så bra allihopa.. kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0