4/10 bulldag idag :P

Vi kom faktiskt upp ganska tidigt idag eftersom vi skulle till Alingsås å kolla i affärer å så skulle jag klippa mig.. fast även att vi kom upp tidigt så kom vi inte iväg för än vid 11 eller något å till råga på allt så var det folk föra mig på klippningen så det blev inga affärer..
såhär blev håret (ingen bra bild men är lite trött å då är det är lite svårt att ta bra bilder)

åkte till min syster i Alingsås å åt bullar istället och så fixade jag lite med hennes dator..
sedan var det at åka till min andra syster för att få lite mat och så skulle jag fixa med bilen, fast på vägen upp blev det ändrat till si morgon eftersom Hanna skulle bort då så då kan man ju ta det när man är själv..
när man kom fram så blev det klyftpotatis å kycklingfilé ( kyckling är alltid gott :) ) tyvärr så blir det alltid att man äter för mycket så efter en stund så gick vi ut å rastade bamse ( deras hund) för att sedan fika igen :P ( ännu mera bullar) så nu får det verkligen inte bli mer sådant på ett bra tag..
vid 6 tiden blev det bestämt att vi skulle träffa lite kompisar till Hanna hemma hos henne som hon har försökt planera hela dagen :P å i går oxå..

vi blev hela 5 st som kollade lite på tv å sedan spelade lite buzz.. jag å Hanna körde tillsammans så vi skulle bli 4 spelare.. gissa vilka som vann jo jag å Hanna gjorde det vist är vi bra ;)

å nu sitter man här när de andra har gått hem å kollar på när snygginen äter start å yoghurt eller något i den stilen :)

men sov så gott på er alla natti natt.. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0