7/10 tisdag

blev lite stressigt i morse men kom till jobbet i tid iaf :P sedan blev det jobb som vanligt.. å mina arbetskamrater tyckte de var lite kul att man var trött på jobbet.. de filmade mig när man nickade till lite.. annars hände de inte så mycket där..

när man kom hem så blev de en timme träning som vanligt och sedan tvättade jag bilen så jag skulle kunna limma fast mina sidokjolar.. men när man hade ätit lite å skulle börja sätta på kjolarna så hittade jag inte skruvarna.. letade över allt men hittade dem inte så åkte upp till Lidköping å hämtade Hanna istället å då blev allt bättre.. på vägen hem fick man reda på att man hade låst ute några å att farsan hade lagt undan mina skruvar.. så det får bli att sätta på dem i morgon istället.. men nu ska man ta det lite lugnt innan jag å Hanna ska sova..

natti natt på er.. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0