8/10 onsdag

gick upp å åkte ifrån min älskade vid 5 tiden, jätte tråkigt men man måste ju jobba :( allt gick som vanligt på jobbet fast vi hade inget onsdagsmöte eftersom det finns en massa att göra..
sedan ficka man åka hem till sin älskade..
började att limma fast ena sidokjolen som inte gick så bra till en början men sedan kom jag på hur man skulle göra för att få de bra.. medans de torkade så gick jag in å tränade en stund för att sedan fixa andra sidan som gick bättre med en gång..

efter de så fixade jag lite mat till Hanna å mig i morgon.. blev makaroner å falukorv fanns inte så mycket mer hemma.. innan jag körde med Hanna så fick man ha lite mysigt med henne å kolla lite på tv..

nu ska jag fixa lite mackor till frukost till jobbet i morgon å sedan sova tror jag så man är lite pigg i morgon

ha det så bra.. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0