9/10 torsdag

upp å jobba vid 5 som vanligt denna veckan.. var en ganska bra dag på jobbet idag fick gjort en hel del, å var inte så trött som jag har varit hela veckan..

när man kom hem så var mina systrar där eftersom de har varit hos min kusin när kungen var där å hälsade på..
sedan blev det att man skulle träna men nu kom tröttheten fram å somnade i sängen en stund å när man vaknade kände man verkligen inte för att träna men man måste ju så det var bara at sätta igång med 90 min träning.. sedan har jag inte gjort så mycket mer än att fixa frukost tills i morgon..

å nu ska jag försöka sova snart så man får lite mer sömn någon natt.. natti natt på er.. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0