11/9 nästan glömd dag

höll på att glöma att skriva något här idag :P
hur skulle de vara :P haha

har hänt idag då.. jo man har jobbat å nästan somnat på jobbet men som tur var har man kompisar som väcker en :)
hände la inte så mycket på jobbat att berätta om mer än att de hade flyttat den bänken jag sitter vid..
jo mekonomen ringde oxå ju å sa att mina delar hade kommit så i morogn blir det att åka till skara å fixa på dem på bilen

när man kom hem så var det träning som vanligt blev filmen aeon flux idag en rätt så bra film å perfekt till mitt pass idag tog precis slut när jag hade tränat färdigt :P
sedan tog jag min vanliga promedad efter det var riktigt skönt ute

å nu har jag bara slappat å kanske ska ta å sova eftersom man ska upp 5 igen :P

ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0