12/9 fullt upp hela dagen

idag har det varit fullt upp hela dagen jobbat från 6 till 3 sedan åkte man direkt till min syster i skallmeja där hennes sambo skulle hjälpa mig att fixa lite med bilen eftersom de har en bra verkstad att vara i.. var där ända till 22 sedan var det bara att åka hem å duscha å lägga sig i sängen :P

det var mycker vi hade tänkt att hinna med men tiden tog tyvär slut å vi han bara montera på min nya ljusramp på bilen så nu ser den lite snyggare ut framifrån..
men det blir nog att åka upp i helgen igen för att få fast sidoskjolaran riktigt och de nya innerskärmarna fram

har märkt att jag har blivit väldigt trött edn sista tiden å kanske ska börja lungna ner mig lite
5 veckor av 6dagars arbets vecka och 3 timmar tränign kombinerat med bara 5 timmars sömn per dag gör så att man blir lite slite har jag märkt..
men ändå så ska jag upp å jobba i morgon, hade gärna velat ligga kvar i sänge och sova men det blir till att försöka komma upp vid 5 som vanligt så det kanske är dax att sova nu

ha det bra å sov så gott :)
kanske kommer upp en bild på hur bilen blev i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0