13/9 riktigt trött

idag var man uppe 5 och åkte iväg till jobbet efter 4 timmars sömn.. skulle behövt mer för jag börjar bli riktigt trött på dagarna nu.. tror inte att de håller i längden att bara sova 5 timmar per dag.. men men får sova mer när man har tid till de :P

åter till jobbet, det gick faktiskt rätt bra att jobba fick gjort 30 kort som man brukar hinna med på en vanlig dag å nu jobbade jag bara 6 timmar.. så nu kan jag vara lite nöjd med mig själv :)

sedan när man kom hem så blev det att man tränade eftersom jag inte han med det igår, kände inte för att göra de vid 23 när jag kom hem :P
å nu har jag varit ute å gått en sväng, det har blivit riktigt kallt  ute nu ju nästa så man behöver vantar :P

nu väntar man bara på att systrarna ska komma å förstöra lugnet :P med 2 hundar 2 bebisar å en blond stora syster :P

här kommer en bild på hur arbetet blev igår

min bil med ny ljusramp


Kommentarer
Postat av: CYKA

snyggt! :)

2008-09-14 @ 22:46:07
URL: http://cyka.blogg.se/
Postat av: Johanna

Asså Asså

Tror inte vi röjer runt så mycket de gör vi väl ej, vi kan vara lugna med..

Hemskt att höra att vi har missat hur illa du mått har sett att du varit nere ibland och varit orolig för vi älskar dig så och nej inte kan du göra oss illa genom att finnas.. det har dessutom verkat som du ryckt upp dig varje gång men det är kanske din skydsmantel som vi ej såg igenom..

glad att du äntligen pratar ut om de för de underlättar tro mig har haft mina perioder jag med men en dagbok har varit till hjälp även om ingen läst det som här så har jag fått de ur mig..

så långt in i framtiden om det händer igen kom till oss säg att du vill ha stöd och prata va dig berätta hur du mår skall du se att de blir bättre..



Kram Johanna å den sovande Vilma

2008-09-16 @ 12:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0