18/9 Fortsättning

tja nu kommer det upp lite mer vad som har hänt medans man inte har bloggat

kommer inte riktigt ihåg vad jag skrev om sist så börjar med vad man gjorde i helgen
började med att jobba några timmar på lördagen sedan tror jag att jag var med hela familjen och åt middag..
vilket bra minne man har när man inte kommer ihåg vad man gjorde för några dagar sedan :P

sedan var det söndagen som var en jätte bra dag :) började med att fixa på lite nya delar på bilen å vänta på att få åka in till Lidköping.. skulle äntligen träffa den tjejen jag har sms:at med massor under den senaste tiden.. tyvärr var hon lite upptagen under dagen.. men vid 7 tiden fick jag sms att man fick komma :) så då tog jag bubblan som jag skulle låna eftersom min bil skulle in till skara..
när man kom in och parkerade och gick ur bilen så fick man se henne.. å det första man la märket till var hur snygg hon var.. detta var faktiskt den första riktiga dejten man har gått på.. blev bio filmen "wanted" sedan skulle vi ta något att äta men det är inte så mycket öppet i Lidköping vid den tiden på en söndag.. så det blev att vi åkte hem till mig å kolla på film istället och pratade.. kan säga att det klickade rätt så bra hade jätte mysigt att kolla på film med henne å prata.. det höll på ända till 5 tiden när vi bestämde att vi behövde sova lite.. fick några timmars sömn innan jag var tvungen att köra tillbaka henna och sedan åka till jobbet.. det var den tråkigaste resan till jobbet man har haft.. ville vara med henne mer..

 sedan har de andra dagarna fram till nu mest varit jobb och varit ute å gått.. har ju inte blivit någon träning eftersom jag har varit lite sjuk och ville ju inte bli så sjuk så jag inte kunde träffa Hanna till helgen.. och som tur är så är jag rätt frisk nu och tränade faktiskt lite innan jobbet idag..

idag kom min chef från manpower och ville prata lite med mig.. Shit vad pulsen gick upp när han sa det.. Fast det han hade å säga var inte farligt alls.. han hade blivigt bed av min chef på ascom att berömma mig för att jobba snabbt å ha bra kvalitet på de jag har lagat.. så Anders på manpower var riktigt nöjd med mig.. han sa att de på ascom aldrig hade pratat så bra om någon innan vilket var väldigt positiv att höra :)

men nu får det vara nog, får se till att inte hålla upp med skrivande så det inte blir så mycket på en gång..

men i morgon blir det att åka till min syster och hämta min bil och förhoppningsvis åka till Hanna efter det saknar henne massor..

så det kan ju hända att man inte är vid någon dator så bloggen blir lite lidande men det är de verkligen värt för att få träffa henne igen :)

ha det bra allihopa
Å puss till Hanna


Kommentarer
Postat av: z:a

Verkar som att du mår battre nu!? Härligt!

2008-09-19 @ 07:24:09
URL: http://greiners.blogg.se/
Postat av: matte

japp just nu är det bättre å hoppas det stanna så :)

2008-09-19 @ 20:38:06
URL: http://mittlivotankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0