18/9 ny bil :)

skaffat ny bil tröttnade på den andra å ville vara lite mer femenin så det blev denna


fast det är ju inte riktigt min bil :P är min systers, kör den eftersom min är i skara å får ny framruta och lite toning..

vet att de har varit lite tunt mde inlägg på ett tag vet inte riktigt varför men nu får man börja på igen..
kan vara för jag inte har varit hemma så mycket och att man har varit lite sjuk och för en gångs skull har jag hoppas över träningen för att man var det..

men hinner ine skriva så mycket mer nu sla till jobbet men kommer att bli ett inlägg efter 23 när jag kommer hem..
så då kommer det upp vad somhar hänt här hela veckan å helgen

ha det bra så länge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0