21/9 lycklig :)

nu är det dax att skriva lite vad som har hänt i helgen :)

har varit en super bra helg eftersom jag mest har varit med Hanna å bara har haft det trevlig..
helgen började med att man hade en ledig fredag med lite tränig och sedan åkta man till sin syster och hämtade min bil som har varit i skara på toning.. såhär blev det:
 

var hos min syster och kollade på lite film innan man skulle åka in till Lidköping för att träffa Hanna som hade haft tjej kväll.. när de väll hade festat klart hämtade man upp henne å 3 kompisar.. två av dom släppte vi av på vägen till för att sedan åka till hennes tredje kompis och sova där på den hårdaste sängen man har sovit på någon gång :P man kunde lika gärna ah sovit på golvet haha.. men men man fick lite sömn iaf
på lördagen medan Hanna var hemma å duschad höll jag Martin sällskap (min syster kille) medans Ida(syster) och morsan gick någon typ av tjejgoing i Lidköping..
när Hanna äntligen var färdig åkte man och hem till henne där vi kollade lite på tv innan vi kom på att vi var hungriga..
blev att vi lyxade till det och åt kina mat..
sedan åkte vi hem hit för att kolla på saw filmerna som kanske inte blev så mycket kollat på innan vi gick å la oss..
blev lite prat innan vi la oss om lite allt möjligt och så kom det upp hur man viste om man var ett par eller inte :P
å de som gjorde mig jätte lycklig var att vi kom fram till att vi var de :D så nu har jag någon att kalla älskling och för en gång skull känns det rätt :D är jätte glad över det..
alla andra gånger har jag känt mig lite som JD i scrubs när han får eliot.. precis när man vet ett man har blivit ett par så blir man osäker på om man verkligen vill vara det..
men inte denna gånge nu känns det bara så rätt vi har så mycket gemensam.. älskar henne så mycket :D

å vad har vi hittar på idag ja du det är nog inte så mycket egentligen bara haft det JÄTTE trevligt :D
vi har å träffade hennes familj och sedan kollar på filmen "en natt på museet" sedan skulle jag åka hem själv igen :( men som tur var blev det inte riktigt så fick med mig min tjej hem hit så nu sitter honhär bredvid mig å ser bara allmänt snygg ut ;) 

fast man kanske ska ta å sova nu eftersom det är jobb i morgon å då ska man upp 5 :( inte kul alls

men ha det gött å hoppas ni har haft den trevlig helg ni med :)

föresten tråkigt Johanna att du inte kom tidigare så du inte fick träffa henne som din syster fick :P haha nu är du allt riktigt nyfiken va..


Kommentarer
Postat av: Johanna

FyFyFy vad du e taskig tycker jag, e jag nu den ända som inte träffat denna tjej..

Nä är inte nyfiken alls..

Eller jo så när får man en chans att träffa er..

2008-09-23 @ 11:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0