22/9 trött och ensam

har varit en lite jobbig början på dagen på jobbet eftersom det blev lite sent igår fast det var de värt för att få vara med min tjej som föjde med mig hem..
finns nog inte så mycket att berätta om dagen mer än att man jobbat å nästan somnat och att  man har längtat hem hela dagen eftersom Hanna har varit här och väntat på mig..
och tillslut så var kl 2 å man fick åka hem till min älskade Hanna..
när man kom hem hit så satt hon på sängen såg så vacker ut som hon alltid brukar vara.. blev bara så glad av att se henne igen så ag bara satta mig i sängen å kollade på henne och fick inte fram ett ord, satt bara där med ett leende och var allmänt lycklig.. har aldrig känt så innan speciellt att man blev helt mållös när man träffar någon man tycker om..
men det är något speciellt med Hanna det känns bara så rätt och så kan man verkligen vara den man är och inte behöver spela någon annan..

kanske är ett lite osammanhängde inlägg så det kanske är bra att sluta med det här och få några timmars sämn istället :P får fortsätta på det i morgon :)

Vill bara säga att jag är riktigt lycklig just nu :)

ha det bra allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0