23/9 en rätt tråkig dag

har varit en rätt tråkigt dag gick upp 5 för att åka till jobbet var lika trött som jag har varit varje dag på jobbet den senaste tiden.. måste verkligen sova lite mer så idag måste de bli tidigare än 22..
på jobbet finns det massa att göra å de är extra jobbigt när man håller på att somna :P fast vid 12 tiden så vaknade jag till 2 timmar innan man slutar :p

när man kom hem så tog man det lite lugnt innan det var dax att träna lite. tror jag fortfarande är lite sjuk eftersom det var jätte jobbigt att komma upp i puls får se om man klara det i morgon när det är ett hårdare pass

har kollat lite på roddmaskinre idag oxå, hittade en som det nog blir att man köper när man har fyllt år så det blir ännu bättre träning.. just nu så får man ju bara stor ben när man antingen springer eller cyklar..

sedan har jag varit ute å gått lite oxå kollade hur många sten man tog kom upp i 15000steg under min tur..

å nu har jag läst lite andra kompisars bloggar.. hade lite å ta igen har inte tagit mig tid att läsa de på ett tag så det tog ett tag..

men nu är det dax att fixa i ordning mat tills i morgon å sedan försöka sova

ha det gött så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0