26/9 lite sent :P

detta inlägg kommer egentligen lite sent men det kommer ju in iaf :P

dagen började men att man gick upp 5 å tog något att äta innan man skulle till jobbet å första gången i denna veckan så var det inte dimma så man såg vägen :)

när man var framme på jobbet å varit där en timme så kom min chef från ascom å sa att han ville ha ett möte med mig i en halvtimme i slutet av dagen.. tyckte de var lite taskigt av honom att säga så för då gick man hela dagen å undrade på vad det var han ville.. hade nästan räknat ut vad det var men man var ju inte säker..
men som tur var hade man mycket att göra eftersom båda skiften var där idag.. finns verkligen massa att göra å de ville att man skulle jobba i morgon oxå, men man är ju lite upptagen är ju i Lidköping nu ju :)
men åter till chefen 10 min innan man slutade så kom han å ville ha mötet och då fick man äntligen reda på vad det var han ville.. han erbjöd mig fast jobb på ascom istället för manpower som man tackade ja till.. tråkigt bara att man kanske får lite mindre i lön eftersom man får grundlönen men men får la se hur det blir.. på tisdag är det min sista dag som manpower iaf :)

sedan när man kom hem så blev det att träna lite innan man gjorde sig i ordning för att åka till min älskade Hanna (som fortfarande min syster Johanna inte har träffat :P haha)

å nu är man här i hennes brors lägenhet eftersom vi ska vara kattvakt medans han är i gbg under helgen.. har inte blivit så mycket gjort men än att vi har handlat mat å kollat lite på film.. å nu är det nog dax att sova så man kommer upp någon gång i morgon

sov så gott allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0