30/9 sista dagen på manpower :)

nu är man ingen manpower längre tror jag inte iaf :P har inte skrivit på något nytt kontrakt än får la se vad som händer i morgon

men vad har man nu gjort hela denna dagen..
ja du det är inte så mycket faktiskt gick upp 9 å fixade lite frulle (det är ganska sent för att vara mig) när man var mätt å glad så fixade jag in några filmer på datorn som börjar bli lite full nu... var la färdig vid 11 tiden med det och då gick jag ut å gick en runda, blev ingen träning idag eftersom man nog inte är riktig frisk.. även att de var nära så kunde jag hålla mig, brukar inte kunna göra det även att man har 40 graders feber fast efter träningen då så brukar man må riktigt skit.. så nu ska jag försöka hålla mig ifrån träningen tills man är helt frisk.. medans jag var ute å gick så ringde dhl till mig å ville ha vägbeskrivning hem till mig får la se i morgon när de kommer om man beskrev vägen bra :P

sedan blev det lite kycklinggryta innan man åkte iväg till jobbet, där det inte hände något speciellt var bara att jobba på (fick faktiskt lagat 40kort idag är lite stolt :P) jo lite roliga saker hände när jag skulle limma fast en förstärkningsplatta som sitter på korten över knappsatserna så råkade jag limma ihop mina fingrar oxå det var lite kul :P fick ta skalpellen å skära isär dom så nu är de fria igen :P

något mer är la det inte som har hänt som jag kan komma på nu så natti natt på er ska nog ta å sova nu
å kyssar till Hanna du är verkligen den jag älskar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0