5/9 en seg dag

Tänkte börja med att säga att det inte blev någon uppföljning på dagen igår efter jobbet med det gjorde inte så mycket för de var en helt vanlig torsdag.. Vilket betyder att ria försöker övertala en att beställa pizza :)

Idag har inte hänt så mycket mer faktiskt skaffade Spore igår och började testa det idag vilket lede till att man blev sittandes med de en bra stud.. Kunde inte mekonomen varit bättre på att få hem grejerna för då hade man ju fixat med bilen istället för att sitta vid datorn..

Men vid 8 tiden på kvällen så kände jag att jag var tvungen att ut å gå en sväng så gick en timme, bestämde mig oxå för att ta å träna lite efter de.. Så nu har man varit ute å gått, tränat å duschat och nu ligger man i sängen å skriver blogg..

Fast egentligen borde jag nog sova ska ju upp å jobba om ca 5 timmar :( kommer vara lite trött på jobbet i morgon tur att det inte är så många där på lördagarna :P

Nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva så det är la lika bra att ge upp å försöka sova istället :)

ha det så bra alla å sov så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0