6/9 ful fart hela dagen :P


Dagen börjad med att jobba i några timmar och sedan har jag åkt runt lite över allt..

Snackade lite med en kompis i gbg som fick mig på lite andra tankar hur jag mår.. hon fick mig att börja ta upp det med familjen oxå så man kan lösa mina tankar ännu mer..
kommer ju inte lösa sig bara för att jag skriver blogg men det är ju ett steg på väg i rätt riktning å nu har jag börjar på nästa steg prata med familjen..


Efter  jag kommit hem från gbg så var jag tvungen att gå ut å gå en sväng för att tänka lite.. men shit vad mörkt det var speciellt i skogen,  men det var ju lite mysigt oxå hörde bara fåglarna och lite prasslande i buskarna intill vägen jag försöket gå på.. men det var inte det lättaste när man inte ser den man fick känna sig fram .. vilket gjorde at t man gick ner i diket ett antal gånger :P men jag kom hem igen helskinnad iaf


Detta var de enda jag såg när jag var ute å gick :)
ute och går


Kommentarer
Postat av: CYKA

stackare som var ute å vandrade i mörkret... tur att du inte gick vilse :)

2008-09-07 @ 13:21:40
URL: http://cyka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0