9/9 en vanlig tisdag

idag har de inte hänt så mycket mer än att man har jobbat å så ringde skara glasmästeri och sa att jag fick flytta fram min toning till tisdag nästa veckan lite tråkigt men men..
sedan hände det inte något mer kul på jobbet.. bara sitta å reparera kort..

när man kom hem så var det dax att träna efter en lite lugnande paus efter jobbet..
sedan var jag ute å gick min vanliga runda å vid 7 tiden var jag klar med allt..
 
har inte kommit upp så många tankar på sista tiden men det är för att det är rätt så lugnt men den vilket är väldigt skönt :)

börjar till och med börja tycka om min kropp tog lite bilder på den innan träningen

så här ser den ut kanske inte någon model men jag börjar ju bli nöjd med den iaf :P


så jag ser ut just nu min kropp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0