4/9 efter regn kommer solsken

Var lite trött idag så kom inte riktigt upp i tid men men har hunnit med allt som ska göras ändå.. tränade i 1 å 1/2 timme (är långt pass på torsdagar) kollade färdig på 300 den var la okay men inte som Edman sa att den var superbra.. kollade lite på "fox racing chainsmoke 2" en cykel film å nu är man så sugen på att hitta ett stor berg å bara köra full fart ner å hoppas på att de går bra.. tråkigt bara att det inte finns några här :(

Fick i mig lite fruktsallad innan jag gick ut å gick en sväng.. var fint väder när jag började men när man hade kommit halvägs så började det störtregna å det var inte precis varmt regn.. fast det slutade efter några min så räckte för att bli dynsur å svinkall.. men vad ska man göra det är bara att gå vidare..

Men som man säger efter regn kommer solsken så kom jag att tänka på att depressionen för denna gången är på väg över.. vet inte vad de kan bero på att de gick snabbare än vanligt man det kan vara för att jag har börjat prata om de å inte bara tränga in de så man egentligen bara mår ännu värre.. sedan kan det vara för att jag börjat tycka mer om hur jag ser ut och att magen snar är borta.. märkte att den hade blivit mindre idag när jag duschade efter träningen, naveln är inte lika djup som den har varit haha bra sätt att mäta de på eller :P 

Sedan tänkte jag oxå på att jag måste börja bygga upp min vänskapskrets igen, har ju bara stäng in mig i mig själv å blivit lite av en ensamvarg.. men det är de dax att ändra på nu.. Så är det någon som vill hitta på något är det bara att höra av sig :)

Har tänkt lite på hur jag har gjort innan för att dölja för alla hur jag har mått å till och med för mig själv.. har använt väldigt mycket ironi å skämtar bort allt för då ser det ju ut som om man har det bra.. och det lyckade ju också.. Har gått i 13 år utan att någon har vetat om de har nog till och med lurat mig själv på de visset.. men man kan ju inte göra så hela livet hade det fortsatt så kanske inte jag hade levt så länge till eftersom varje gång jag mådde dåligt så blev det bara värre å värre.. därför är det skönt att jag äntligen har bytit trenden och hoppas på att jag kommer att känna mig starkare å starkare istället

Nu är det dags att fixa matt innan jobbet kallar

Ha de bra allihopa


Kommentarer
Postat av: Eka

tja!



jag vill hitta på något! är sugen på att bygga på banan!:) kan inte påstå att jag e sugen på att cykla för jag är väldigt förkyld1 men bygga kan jag!!



tycker att det är bra att du har börjat prata (eller skriva) om hur du tänker och känner! tror att man mår bättre då!



men vi hörs ha de bra!

2008-09-04 @ 16:50:47
URL: http://ekaekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0