fortsättning på tisdagen

Satan detta har varit den jobbigaste dag på jobbet på länge.. rätt så stressigt å en jäkla huvudvärk.. sedan får man reda på att man en som man trodde brydde något om mig bara bluffade.. tycker hon kunde vara lite ärligare och säga till att hon inte vill prata med mig å inte ens vara vänner  utan bara sagt att hon har det rörigt å inte vet vad hon vill..

Undra hur mycket hon har menat av de hon har sagt å hur mycket som var lögner


Detta fick mig att tänka på filmen the butterfly effect.. tänker ofta att mitt liv är nästan lika dant och jag kan inte gå tillbaka i tiden å sånt.. men jag känner att vad jag än gör så förstör jag alltid för någon och att det hade varit bättre om man bara försvann.. då hade man ju inte förstört för någon mer..


Men då kommer folk säkert tycka att man är egoistisk för att man tar sitt liv, hatar verkligen människor som tycker så tycker det är dom som är det.. ska en person behöva leva hela sitt liv och må dåligt för att de runt omkring dem inte ska behöva de.. orkar inte prata mer om de just nu kanske kommer upp senare någon gång


Kommentarer
Postat av: Linda

Det hade ändå inte spelat roll hur jag hade sagt de när jag hade sagt de för du skulle endå tagit de såhär!! Vänskap är de du som inte ville ha de har du sagt... Tacken för att jag bryt mig..jaja visste ialla fall att jag skulle få skiten för nått du gjorde..

2008-09-03 @ 00:44:10
Postat av: Eka

Tja matte!

Jonas här!

blir ledsen när jag läser din blogg! för jag känner dig och vet vilken underbar människa och vänn du är!

jag kan inte ffatta att du mår så här! känns inte så när man träffar dig! men du ska veta att både jag och Zandra finns här! även om vi inte har träffats så mkt det senaste! (har dåligt samvete för det) men det är svårt att få tiden att räcka till!



hoppas att du rycker upp dig och är nöjd med dig! för det finns inga fel hos dig!



hoppas att vi ses! snart!

2008-09-03 @ 06:25:12
URL: http://ekaekholm.blogg.se/
Postat av: anonym

Hej Matte!

Hoppas du ahr dte bra på jobbet nu, vilka jäkla tider du har!

jag bakade maräng bakelser, blev kanon gott:) Och ja det finns en halv över till dig;)

Ska strax se på idol och sedan lägga mig tidigt, har en låång dag i morgon:/

Puss&Kram

/en som tycker om dig:)

2008-09-03 @ 19:53:07
Postat av: matte

japp det gick bra på jobbet..

hoppas det går bra för dig i morgon med skolan å sedan jobbet

puss å kram

/till en sm tyker om dig tillbaka :)

2008-09-03 @ 23:53:44
URL: http://mittlivotankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0