onsdag

detta började mer som en konentar till ett annat inlägg men lägger upp som en blogg istället..

till linda jag kan inte svara på om det hade spelat någon roll.. men jag har aldir sagt att jag inte vill ha vänskap tyckde du var en rolig person att vara med.. å de du har sag har jag tagit till mig men jag kan ju inte bara ändra mig över en natt.. om det har verkat som om jag har lagt skiten på dig så var det inte min mening bara så du vet..


å till jonas så är jag rätt så bra på att dölja hur jag mår tror inte ens att min familj vet om de.. men ni behöver inte ha dåligt samvete för att vi inte har träffats vett att tiden inte räcker till de man vill göra..

får se om bloggande kan se till så att man mår lite bättre så man får ur sig 13år av dåliga tankar

hinner inte skirva mer nu eftersom jag ska till jobbet bärjar ju tidigare på onsdagar.. men det kommer bli mer skirvet när jag kommer hem efter 23

ha det bra så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0