dåligt bloggande igen :(

Nu har man verkligen varit dålig på att blogga igen men men de blir så ibland :P

Har hänt då ja du kommer nog inte ihåg allt men i helgen så var jag hos mina föräldrar å hjälpte att ta mer lite träd och så var jag ute å sprang en sväng, var lite halv jobbigt eftersom man har fått ont i halsen igen.. de är inte så varmt ute som man tror.. men klarade 7,5km på 40 min tycker de var bra för första gången man sprang i år..

Sedan har de bara vart jobb som gäller och så har jag varit med Martina..


Har inte så mycket mer att säga nu förutom att jag ska fixa på mina nya fälgar någon gång i veckan.. min känslor å tankar kommer inte ut nu för då blir man ju bara ner hugen pga dem..

Men nu ska man nog ta å sova så man kommer upp i morgon.. kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0