FÖRLÅT :(

hade precis mitt svåraste samtal någonsin iaf kändes de verkligen så :(

pratade precis med Martina å pratade med henne om framtiden vilket inte var så bra..

vi kan la börja med problemet.. de började med att jag träffade Martina när jag var tillsammans med Hanna tanken var bara att vi skulle träffas som kompisar.. men som alla vet så fick jag lite mer känslor för henne än de å de hade hon för mig med.. å tillsammans med allt detta var jag osäker på Hanna å vårat förhållande som nog mest berodde på att man är lite osäker i långa förhållanden tillslut börjar jag bara leta fel hos den personen för att jag är rädd för binda mig till någon.. känner igen detta sedan innan :(

allt detta slutade i att de tog slut mellan mig å Hanna och några dagar senare träffade jag Martina igen eftersom vi hade massa känslor för varandra.. å de var verkligen kul att vara med henne å allt var jätte bra ända tills nu två- tre veckor efter att  de tog slut mellan mig å Hanna så kom hon upp i tankarna igen.. de hade inte riktigt sjunkigt in att hon var borta.. de var då jag kom på att jag var osäker på henne pga att man är rädd för förhållanden å inte för att jag inte hade känslor för henne..

å de var detta som mitt samtal till Martina handlade om.. berättade att jag fortfarande hade känslor för dem båda å att de inte var rätt att vara med någon för än man verkligen vet vad de är man känner.. jag är jätte ledsen att de blev så mellan dem båda skulle tagit mig längre tid mellan slutet med Hanna å innan man träffade Martina.. då hade allt blivit bättre men tyvärr så är de enkelt att vara efterklok.. hatar verkligen att såra folk är de värsta jag vet.. men här måste jag verkligen göra de å vara själv ett tag för att få i ordning på allt innan man sårar någon mer..


men jag hoppas verkligen Martina förstår att jag absolut inte ville att de skulle bli såhär jag vet att hon har jätte starka känslor för mig å att hon har haft det jobbigt jätte länge och att detta inte kommer bidra till något bättre just nu..


just nu kan jag inte säga så mycket mer än förlåt å att jag är jätte ledsen för att de har blivit som de blev :(

mår så jävla dåligt själv för att de blev såhär de är just därför jag har mina tankar om att jag inte vill finnas för att jag bara sårar folk hela tiden gör alltid fel..

men ingen ska tycka synd om mig för de istället ska ni hata mig för att jag fått en jätte trevlig å bra person att må dåligt är så jävla fel av mig..

ne nu måste jag stänga ner här


HEJ DÅ PÅ ER ALLA :( 


Kommentarer
Postat av: Z:a

Men du... Det är inte lätt att allti göra rätt. Ibland blir det att man råkar såra. Det är tungt, men sånt händer alla någon gång! Tycker inte synd om dig, tycker att det är synd att du mår så dålgt!

Måste ses snart!

Puss Z

2009-04-10 @ 10:30:25
URL: http://greiners.blogg.se/
Postat av: butterfly

Du vet var jag finns om du behöver prata.

2009-04-10 @ 13:27:58
Postat av: Anonym

och du skriver det här på en blogg?

vad är du fem år gammal eller?

idiotfan

2009-04-11 @ 01:04:35
Postat av: Anonym

Kära vän, kunde du inte förutspå att ditt förhållande med Martina skulle bli mer än problematiskt? Man kan inte skifta mellan människor hur som helst o inte bli "straffad" för det.

Jag kan ge dig kredit för att du är ärlig, men du är allt ifrån eftertänksam och omtänksam. Man tar inte initiativ o träffa andra folk när man är i ett förhållande, speciellt inte folk man har haft känslor för, då retas man bara med elden. Så jag tycker inte du ska ens börja med att rättfärdiga dej själv och dina val...var glad att du lyckats göra ngt rätt och tala sanning iaf.

Jag kan också meddela dina kompisar som så flitigt stöttar dig att jag vet att de egentligen inte har ngt val, men jag tror inte någon av dem skulle vilja ha något sånt kastas på dem av deras pojvänner/flickvänner. De borde tänka efter lite o ställa sig på bådas platser inann de öppnar gapet.



Tack för mig

2009-04-13 @ 13:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0