fortfarande ledsen

Förjävlig träning idag :( har nog fått något i kläm i mitt vänstra knä skulle jag tror för har så jävla ont i de för varje roddtag jag tar.. känns ungefär som om någon står och slår med ett basebollträ på mitt smalben.. å idag var de nästa outhärdligt, gjorde så ont att jag inte ens kunde kolla.. blundade genom hela träningen som var ungefär 1200 förjävligt onda roddtag.. men men de är bara att härda ut måste få mina träningspass å i morgon blir de upp å springa en runda vid 6 tiden..


Men innan idag så har vi fixat på mina nya bromsskivor på bilen innan jag åkte med min syster å Martin till fåglum.. där de blev en massa mat å fika.. och så var farmor å farfar där å min faster..


Har varit en jobbig dag ändå eftersom man ska försöka se glad ut även att man inte riktigt är de.. är fortfarande så ledsen för de samtalet man hade igår :(


Lite svar på några kommentarer nu

  

Postat av: Z:a

Men du... Det är inte lätt att allti göra rätt. Ibland blir det att man råkar såra. Det är tungt, men sånt händer alla någon gång! Tycker inte synd om dig, tycker att det är synd att du mår så dålgt!
Måste ses snart!
Puss Z

Svar:

Jo man måste la de ibland men de är riktigt jobbigt.. man förtjänar la att må så dåligt..

Jo de får vi göra har ju inte träffats så mycket på den senaste tiden..

Kramar


Postat av: butterfly

Du vet var jag finns om du behöver prata.

Svar:

Jo jag tror jag vet vart du finns om jag behöver prata.. Har bara en på min msn som har butterfly i sitt namn så har dragit slutsatsen att de är du  :) hoppas man har rätt :P



Men men nu ska jag ta å sova så jag orkar upp å träna i morgon.. kramar på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla kukhuve hör inte av dig till martina något mer

gå och spy istället så kanske du mår bättre

fan för dig

2009-04-11 @ 00:59:24
Postat av: Martina

du är för fan korkad som skriver så!

ingen annan har något att göra med vad jag och matte har pratat om. Okej jag är djälvigt ledsen själv och mår för djälvigt, men har ändå empati för hur matte mår, bara det att han ens ringde och pratatde med mig är för fan strongt gjort! Även fast jag själv reagerade starkt och mår för djävligt över det hela, men det finns inget jag kan göra åt saken och jag vill bara i nu läget att matte ska må bra och inget annat!

Och det här är väl ingen djävla dialog blogg??

Vad är problemet i att man har en blogg där man skriver om hur man mår och känner!? Min blogg är ett gott exempel på det, men jag vägrar att ta en djälva massa försvar bara för att jag väljer att skriva om hur jag mår för dagen och vad jag tänker!

Jag hoppas bara att matte kan få ta sina egna beslut och få tänka igenom vad det är han vill och känner, thats it!

/martina

2009-04-11 @ 09:09:02
URL: http://icakvinnans.blogg.se/
Postat av: Martina

en grej till bara, matte du är inte korkad om ditt inlägg utan den där andra djävligt onödiga komentaren som någon iddiot har skrivit!

2009-04-11 @ 09:10:03
URL: http://icakvinnans.blogg.se/
Postat av: Butterfly

Nja jag vet inte riktigt om det är just mig, som du menar nu, har inte det namnet på msn.Men du har lagt till mig på msn, men jag kan säga så mycket som att det var ett bra tag sen vi pratade.Så tyvärr hade du nog fel där när du gissade :(

Lessen o göra dej besviken :(

Har inte sett dej inne på msn på ett bra tag :(

2009-04-11 @ 14:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0