Gott å blandat

Nu har man äntligen fått tyst på Jens :P hoppas han känner sig besegrad nu..


Nu har man äntligen kommit igång med träning också vilket är jätte skönt.. ska köra 5 pass i veckan nu i två veckor sedan gå upp å träna minst 7 pass känner att de behövs.. å nu är de ju enklare när man kan börja varva med att ut å springa någon timme.. synd bara att de ända man hinner med på dagarna då är att jobba å träna..


Har också varit å kollat på mina nya fälgar som har kommit de är riktigt snygga.. väntar bara på bättre väder så man kan fixa lite rost å byta skivor till mina nya...


Jobbet går la som vanligt bara lite mindre att göra fast inte för min del.. har en massa kort som behöver fixas.. men de är bara att jobba på..


Kramar på er å ha de så bra


Kommentarer
Postat av: Jens

Hahaha :) jag har aldrig känt den känslan, tänker inte börja nu.



Hela bloggen förvandlades till ett forum av ogenomtänkta inlägg och åsikter angående varandras kommentarer.. Jag valde själv att sluta kommentera eftersom det blev en evighetsmaskin av allt, en ring av delade meningar och uppfattningar om rätt och fel där alla kan kommentera om varandras syn på saken. De hela kan hålla på i evigheter så jag slutar läsa din exeptionellt underhållande blogg och låter dig vara ifred med din martina och hoppas du blir nöjd me ditt val..



Fridens

2009-04-01 @ 21:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0